petak, 28.08.2015.

"Slučajno srce" na drugom biciklističkom maratonu za kornatske vatrogasce 2. dio

Dan 2.
Slunj - Zadar 185km
Start: (07:00)
1. pauza: Plitvička jezera 30km (09:00-09:10)
2. pauza: Korenica 50km (10:10-10:40)
-u Korenici se odvajamo na D25 i krećemo u smjeru za Bunić 65km, pa preko Šalamunića
3. pauza: Udbina 91km (12:40-13:00)
-od Udbine se vozimo po D1 prema Gračacu
4. pauza: Gračac 125km (14:20-14:40)
5. pauza: vrh Velebita 130km (15:00-15:15)
6. pauza: Zaton Obrovački 145km (15:30-15:35)
-skrečemo desno za Posedarje 165km oko 16:20 i po D8 do cilja
Cilj: Zadar 185km (17:10)

Pogled sa starta.



Vozeći se prema Velebitu osječam se ko Frodo iz "Gospodar prstenova" kada u daljini gledaju svoj cilj, planinu uništenja.


Korana.


U Plitvicama sam u žaru borbe produžio kraj mjesta za pauzu, pa sam odmarao solo negdje u nastavku.


U vatrogasnoj postaji Korenica priređena nam je obilna zakuska.


Odmah po izlasku iz Korenice počeli su mi lakši tehnički problemi. Kvrckanje u lijevoj pedali nije zvučalo niti najmanje bezazleno, no sve je bilo pod kontrolom. U jednom trenutku sam ostao sam na cesti i to u dužini od oko petnaestak kilometara. Ponovno prilika za uživanju u prekrasnom krajoliku, a onda mega nagrada. Pogled sa vidikovca u Udbini.


A onda nisam ni ja mogo više izdržati.


Zakuska u vatrogasnom domu u Udbini.


Zakuska u vatrogasnom domu u Gračacu.
(Čovjek bi rekao da idemo samo od zakuske do zakuske.)


A zatim je usljedio uspon na Velebit. Kako su ga najavljivali, čovjek bi ga se uplašio, no moje mišljenje je da je jučerašnji uspon bio daleko teži i zahtjevniji.
Tunel koji dijeli uspon od nizbrdice.


Nizbrdo! Može se opisati jednom rječju, a to je "Božanstveno", ali to nije sve. Prvi pogled na more! Većina vas to vjerojatno neće razumjeti, ali to i nije tako bitno. Spustila mi se suza niz znojno lice.
Nakon kratke pauze u Zatonu Obrovačkom krenuo sam žustro prema Maslenici i do mosta sam stigao prvi.


Moje more.


Do Zadra smo imali policijsku pratnju, koja nas je uvela u grad pod sirenama i dovela sve do rive. Pravi predsjednički status.
Najlijepši pozdrav iz Zadra.


06:30 | Komentari (13) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

-- Ništa nije slučajno. --