subota, 22.11.2014.

Srce od labudova

Ovaj par labudova je fotografirala moja mama! Poslala mi je ovaj mail prije mjesec dana i vjerujem da će sutra u jutro kada obično uz kavu pregledava moj blog, ostati ne malo iznenađena kada ugleda svoje uradke. Samo bih još napomenuo kako je ona vjerojatno najveća obožavatljica mojih postova.......dobro, dobro mama, samo nemoj plakati.sretan


Šečući uz rijeku Mrežnicu ugledala sam dva labuda koji su me doslovno pratili. Kada sam stigla do stare vodenice, gdje se nalaze mali vodopadi, oni su se počeli vračati, ali prije toga pripremili su mi nešto neviđeno. Doslovno su odplesali "BALET NA LABUĐOJ RIJECI". U ljubavnom zanosu, svojim vratovima formirali su prekrasno srce i tako mi poklonili ovu fotku.


19:15 | Komentari (12) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

-- Ništa nije slučajno. --