subota, 01.11.2014.

Srce od sjene



Na nebu iznad grada pojavio se ogroman NLO. Ko za inat bio je 8. listopad, i obilježavao se dan neovisnosti, kao u onom filmu. Pomislio sam, to je to, svi smo nadrapali. Potrčao sam, kako bi stigao barem pelin i pivo popiti prije kraja. Onda sam ugledao njegovu sjenu kako me prati i uspio je uslikati. Kada sam stigo do ekipe, ispričao sam im šta se događa. Poslije toga krenule su runde i baš se više ne sjećam puno. Probudili smo se drugo jutro svi živi i zdravi, a izvanzemljaci.........pa predpostavljam da kada su nas vidjeli onakve, odustali od invazije i otišli napasti neko civiliziranije društvo.


19:20 | Komentari (4) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

-- Ništa nije slučajno. --